Корчани можуть дізнатися про відключення світла по телефону
Запрацював кол-центр «Рівнеобленерго». Кол-центр працює цілодобово і без вихідних.
Про це йдеться на офіційній сторінці Рівнеобленерго в мережі фейсбук.
Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків.
Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.
Зателефонувати до енергетиків «Рівнеобленерго» можна за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:
067 620-44-11 – для абонентів Київстар;
050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;
093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.
Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.
Нагадуємо, що ужовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також фахівці почали приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному.
Крім того, нагадуємо, показники лічильника можна передати за допомогою:
- Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua
- Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30
- Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж
- Електронної пошти [email protected], [email protected] .
Лише за перших три дні роботи сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.