Корчани можуть дізнатися про відключення світла по телефону

03 Листопада 2018, 09:55
Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків 1454
Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків

Запрацював кол-центр «Рівнеобленерго». Кол-центр працює цілодобово і без вихідних.

Про це йдеться на офіційній сторінці Рівнеобленерго в мережі фейсбук.

Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків.

Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника.

Зателефонувати до енергетиків «Рівнеобленерго» можна за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:

067 620-44-11 – для абонентів Київстар;

050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;

093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.

Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.

Нагадуємо, що ужовтні 2018 року ПрАТ «Рівнеобленерго» запровадило чат у Viber, також фахівці почали приймати споживачів у Центрі надання адміністративних послуг у Рівному.

Крім того, нагадуємо, показники лічильника можна передати за допомогою:

- Онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua

- Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30

- Звернення до абонентського відділу відповідного району електричних мереж

- Електронної пошти [email protected], [email protected] .

Лише за перших три дні роботи сюди звернулося 122 рівнянина. Більшість з них – 78 осіб – звернулися за укладанням договору про користування електричною енергією.

 

 

 

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024