Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

За пошкоджений товар у супермаркеті покупець може не платити

16:17 24.05.2019
383
Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/магазинові.
Якщо адміністрація/ охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.
Важливо! Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.
Якщо адміністрація/ охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється нечесна підприємницька практика та агресивна діяльність (створення враження, що споживач не може залишити приміщення без здійснення оплати та вимога оплати продукції без згоди споживача).
Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/ пошкоджений товар і відмовляються скласти акт порушення на місці – викликайте поліцію!
Корисні контакти:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби: www.consumer.gov.ua
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103
Коментарі
27 червня
Сьогодні
Вчора
25.06.2019
24.06.2019
23.06.2019
22.06.2019
21.06.2019
20.06.2019
19.06.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин