Відбулося засідання батьківського клубу у Корецькому ІРЦ

24 Січня 2020, 19:32
1072

У Корецькому інклюзивно-ресурсному центрі 21 січня відбулося чергове засідання батьківського клубу «Світ особливих дітей очима батьків». Цього разу темою для обговорення стала співпраця батьків та педагогічних працівників ЗЗСО щодо навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами.

На батьків особливих діток, які завітали до ІРЦ з усього району, очікувала змістовна бесіда із цікавими завданнями та майстер-класами, можливість отримати відповіді на всі актуальні питання.

Розпочала засідання практичний психолог центру Аліна Тарарова, яка наголосила на обов’язках батьків як партнерів у навчальній діяльності.

Директор закладу Ніна Дець окреслила основні напрямки співпраці батьків та педагогічних працівників ЗЗСО щодо навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.

Про необхідність дотримання режиму дня, сну, надання допомоги дитині під час виконання домашніх завдань розповіла практичний психолог Юлія Копель.

Звичайно, велике значення у розвитку дитини займає місце спілкування, особливо із батьками. На цьому наголосила учитель-логопед Оксана Павловська.

«Ми живемо у вік технологій. Звичайно, спокійніше щось робити, коли дитина вас не чіпає та зайнята телефоном, – додала Ніна Андріївна. – Але вчені дійшли висновку, що діти, користуючись  ґаджетами з раннього віку, навчитися говорити не зможуть. Вони будуть думати кальками із тих роликів, мультиків, які побачили, але живого спілкування вони не отримують. У європейських країнах у навчальних закладах заборонили користування смартфонами, телефонами учням початкової ланки. Спілкуйтеся з дитиною, ввечері обов’язково обговорюйте різні оповідання, хай дитина фантазує. Своїй внучці я розказую одну і ту ж казку, але кожного разу по-іншому. У жодному разі не вмикайте казку на ґаджетах, це не розвиває мислення і мовлення. Обнімайте своїх дітей, цікавтеся, чим вони живуть. Тоді ви побачите, як розкриється ваша дитина».

Учитель-реабілітолог Раїса Кучерук наголосила на важливості створення режиму праці та відпочинку дітей з особливими освітніми потребами. За словами Раїси Ростиславівни, не варто намагатися прожити життя замість своїх дітей. Дитині необхідно давати можливість виконувати посильні завдання. Хоч вона, можливо, спочатку і не буде все робити так швидко й правильно, як мама чи тато, але згодом порадує хорошими результатами.

Фахівці Корецького ІРЦ вкотре закликають батьків до співпраці, адже це запорука й необхідна складова успішного розвитку діток з особливими освітніми потребами.



 

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024