Кореччина: з чим звертаються громадяни до влади

29 Січня 2020, 11:15
Фото ілюстративне 824
Фото ілюстративне

Звернення в органи державної влади та місцевого самоврядування є одним із способів реалізації громадянами своїх прав, вирішення питань соціально-економічного, культурного розвитку територіальних громад.

Робота зі зверненнями громадян є важливим показником ефективності діяльності влади. Тому в Корецькій районній державній адміністрації вона знаходиться на постійному контролі.

Також читайте: Скорочення штату райдержадміністрацій: скількох держслужбовців мають звільнити у Корецькій РДА?

Керівник апарату РДА Вікторія Плисюк розповіла про виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2019 році. За словами Вікторії Ярославівни, загальна кількість усіх звернень, що розглядалися райдержадміністрацією протягом 2019 року становить 599 звернень: 363 – безпосередньо надійшли до РДА, 20 – надійшло на розгляд за належністю від ОДА, 180 – надійшло через Урядову телефонну «гарячу лінію» та 36 – через «гарячу лінію» голови ОДА. Порівнюючи з 2018 роком, відбулося зменшення зареєстрованих заяв на 568 або на 48,7%.

«Основні питання, з якими зверталися громадяни Корецького району, стосувалися соціального захисту, надання матеріальної допомоги, матеріальної підтримки учасників антитерористичної операції, мобілізованих осіб та осіб, які зараховані на військову службу за контрактом, сім ї, дітей та молоді, аграрної політики та земельних відносин. Найбільше розглянуто звернень громадян управлінням соціального захисту населення РДА – 424 звернення громадян, або 70% від загальної кількості усіх звернень», – додала керівник апарату РДА.

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024